Finnsta PRE

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linda Söderberg - 27 januari 2009 21:00

Ja lyckan var kortvarig.
Redan på lördagskvällen började snön att övergå i regn och plusgrader
och på söndagen red jag i regn. Nästan alla snö har försvunnit igen
och kvar är slaskiga och hala hagar.
Kan inte ens uttrycka min besvikelse över denna vinter ( också ).

Idag har det legat på strax under nollan, så jag var glad imorse att stallplanen var sandad.

Har inte kunnat ta mig ut på nätet sen i söndags av någon underlig anledning.
Alla sladdar, modem och bredband har kopplats loss och anslutits igen 
utan resultat, och ringer man support kan inte de heller hjälpa en !
Men nu plötsligt, ikväll, nu fungerar allt som det ska igen.
Utan att jag gjort något!
Ja, datorer.

Imorgon är det dax för hopplektion igen.
Var uppehåll under jul och nyår, sen satte min förkylning stopp
för ridningen. Höll på att hosta lungorna ur kroppen.
Men nu är det slut med det.
Vet inte vem som längtar mest !? Jocosa eller jag.

På lördag ska jag följa med ett par vänner och provrida en häst de är intresserade av
att köpa. Det var faktiskt jag som hittade den och det lät riktigt trevligt.
Hoppas bara att det är så bra som det låter.
Skulle vara kul om dottern i familjen hittar en lite roligare häst som är mer 
arbetsvillig och framåt än den hon har ute till salu nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards