Finnsta PRE

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Linda Söderberg - 11 december 2011 21:11

..Både tills det vänder och blir ljusare och till det är sista dag för inlämnande av material till hingstkatalogen .

Åh va det är svårt med bilder. Visst har jag jobbat som fotograf i flera år och plåtat allt från bebisar till stora bröllop, men att fota hästar är det svåraste som finns, enligt mig själv. Dessutom är jag alldeles för kritisk till mina egna bilder.
Nu är det stenhårt och halt, så det blir inga bilder "in action" iaf, om det inte ska bli någon bild sen i somras.
Men han utvecklas ju hela tiden och nu när man ser de bilderna ser han lite valpig ut...
Men jag måste hinna få en fin huvudbild, en helkroppsbild och sedan en valfri bild inom två veckor!

Bild i höstas och två från idag.

     


Tog en stund med märrarna i hagen och borstade och gosade lite. De är så roliga, de ställer sig på kö och väntar på sin tur.
Vi hade en riktigt mysig stund i em solen medan Fredric och barnen var och uppvaktade faster på födelsedagen.

Vet inte hur vi kom in på den låten, men mamma nämde en låt som jag aldrig hört och var tvungen att kolla upp, och nu har jag lyssnat många gånger på den. Tyckte den var så fin.
Bortsett från hans dialekt ( Mikael Wiehe), så jag kastar in samma låt fast med Måns, så hör man vad som sjungs  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards