Finnsta PRE

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Linda Söderberg - 2 augusti 2012 10:14

Red Harry i måndags kväll och han kändes helt okej. Inga besvär av ryggen  . Däremot har vi fått knottinvation som inte underlättade när man red. De små jäklarna kryper till och med in i öronen på häststackrarna så när jag återigen red Harry igår fick han behålla flughuvan m öron på sig för att inte hela ridturen skulle bestå av ett skakande huvud.


I tisdags em blev jag ordentligt misshandlad också!
Nä så illa var det inte, eller jo, det var det, fast i form av massage.
Har åter igen haft problem med akut inflamation i övre ryggdelen, runt skuldror, axlar och nacke som började för 3 veckor sedan.
Nu kändes det hyfsat bra igen så jag tänkte mjuka upp mig lite med form av just massage.
Det blev en mardröm!
Tydligen kändes min övre rygghalva som rena rama kullerstens gatan och när hon med DJUP massage gav sig på mina värsta knutor var paniken nära. Dra åt ---- va ont det gjorde.
Nu två dagar senare, har jag inte längre så ont, men det känns fortfarande.

Fick ett lass med blommor av min man på tisdag kväll oxå, då vi firade 8-årig bröllopsdag.
Lite överdrivet kanske, men han menade på att vi firar ju bara 8 år en gång...
 

Måste även bjussa på en bild som är rätt häftig. För er som aldrig har sett en sådan...
Hittade dem i fönstret när jag städade. En vanlig geting brevid en bålgeting.
Snacka om att jag kan springa fort när en sån är i huset!
Det är inte tal om att få ut getingen ur huset, det är JAG som lämnar huset då!  
 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards