Finnsta PRE

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linda Söderberg - 14 mars 2012 21:24

Jösses va dagarna springer iväg nu när det blir ljusare och varmare ute!


Börjar med att tacka för alla gratulationer jag fått på mail, fb och telefon.
Helgen som passerade tillbringades hos mamma och Peo då syrran och hennes pappa m fru kom ut för att fira oss tre födelsedags"barn".
Syrran fick en flaggdag på sin 30-års dag då vår kronprinsessa fick sin dotter samma dag.
Kim fyllde ju 7år den 5 mars och så jag la på ett år till den 11 mars.
Mycket byten av presenter blev det....

Kim fick en försenad present av oss och han var tvungen att följa en karta för att hitta den.
Och när han fick upp garagedörren blev han alldeles paff/chockad till en början tror jag.
   
Behöver jag säga att han blev lycklig?
 
Det blev självklart en provtur direkt men även en sväng på kvällen och då med sällskap av mormor och Robin på den stora Grizzlyn. Undrar vem som hade roligast?
Kim på sin egna fyrhjuling eller Robin och mormor, där Robin bara tjöt av lycka när mormor hela tiden sa ; ska vi åka snabbare.
Hann inte med att få en bild av Kim när han var färdig, men jag kan säga att kläderna for ner i tvättmaskinen på stubben..
   


Söndagen hade Kim feber men det gick ju inte hindra honom, så det blev en lugn tur på 4-hjulingen tillsammans med Robin som red på Assmilla och mormor som gick med Felizia som handhäst.


Måndag var jag hemma med Kim och tisdag blev det skoningar.
Idag vaknade Kimpa med 39,4 så dagen idag har tillbringats i soffan med filmer och glass.
Tog hand om stallet på kvällen tillsammans med mamma och fick hjälp att dra fram hästtransporten.
Imorgon ska jag agera hästtransportör och hämta en häst några mil utanför Uppsala som ska inaccorderas i väntan på försäljning.
Stackars Kim får följa med så vi får väl ta med lite ds-spel, något att äta och jag får stå ut med att lyssna på Sean Banan.
Sen blir det mer skoning på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards