Finnsta PRE

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Linda Söderberg - 5 september 2011 21:46

Har inte haft något att rapportera om på sistone då jag har dragit på mig en rejäl förkylning. Jag har hostat så jag spytt nästan, så även all träning med hästarna har legat på is den senaste veckan.


Men idag har jag iaf trotsat min kropp och med hovis hjälp har jag idag skott fem hästar, när det var klart väntade stallsysslorna och när jag kom innanför dörren kl 20.30 var jag tokslut.
Det blev en lite tidigare ingång för hästarna, men eftersom jag var trött och mamma tokslut ( då hon ligger lite efter med samma förkylning) och det började regna så blev det en tidig kväll.

Syrran kom över ikväll också och ska stanna till torsdag. Hon ska ut i vår skog och plocka svamp några dagar och ställa om sin dygnsrytm oxå.

Hon kom hem igår efter att ha suttit i 31 timmar på ett flygplan från Bali.


Får se om jag har något vettigare att skriva imorgon, men nu har jag iaf gett er ett livstecken...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards