Finnsta PRE

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linda Söderberg - 13 september 2011 21:36

Dagarna går i ett med skoningar, föräldramöten, förberedelser med sponsorer inför championatet osv osv.


Nu har vi börjat plocka upp potatisen och är uppe i sju fulla lövkorgar som vi haft ut i torvbädden på lösdriften ( där det inte är hästar just nu) där de fått torka innan de slusats vidare ner i nätsäckar. Och då har vi bara tagit upp kanske en femtondel av landet!
Tyvärr verkar regnet hålla i sig och det blir bara smetigare och geggigare för varje dag.
Både i landet och i hagarna.


Nu börjar det dra ihop sig inför championatet och nerverna börjar komma krypande. Är SÅ nervös inför vad domaren kommer tycka om Harry.
Egentligen spelar det ingen roll, för jag vet hur snygg och vilket otroligt spyke den killen har. Han är bäst i mina ögon!
Men det skadar ju inte om domaren håller med mig .

Ska fixa hovarna på dem bägge och kommer nog plocka av skorna på Bambi till utställningen i hopp om att hon lyfter lite bättre då hon blir lättare i hovarna.
Sen på fredag är det shamponering av bägge och frisering.


Så nu har gett ifrån mig ett livstecken! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards