Finnsta PRE

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linda Söderberg - 4 juli 2011 20:33

För er som läser bloggen genom att gå in på hemsidan kanske sett att den inte fungerat de senaste dagarna, men idag kom den igång igen.
Har domänen hos Surftown och de har bokstavligen legat under vatten i danmark, varpå det inte fungerat som det ska.
Ska ta mig i kragen och byta ut lite bilder på själva hemsidan också, det är bara att det tar sån tid med den datorn där underlaget ligger 


I helgen höll Norge sitt första PRE-championat och det lite extra roliga var att det var två mycket fina hästar, Trazzel och Nefertite som tog storslam i titlar, speciellt den sistnämnde.
Ett stort Grattis!  


Har idag varit och skott hästar och morgondagen ser likadan ut.
Men imorgon åker mamma och Peo på minisemester ett par dagar, så jag kommer ha full stalljour och bevattningsman till alla växter och blommor som torkar bort annars.


Ska försöka klämma in ett samtal med stallvetten imorgon mellan skoningarna också, då jag tycker det går lite för långsamt med Mantuas läkning av benet.
Jag som tänkte komma med två hästar på championatet.
Har jag riktig otur blir det väl inte med någon...
Det går trögt med Harrys ägarkort som försvunnit med posten 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards