Finnsta PRE

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Linda Söderberg - 6 oktober 2010 20:24

Nu är vi inne på 4:e dagen som det blåser riktigt ordentligt. Som tur är så är det inte nordliga vindar utan ganska varma vindar, men jag tycker iaf inte om när det blåser dygnet runt.
Men ska man se något positivt i det hela så är det ju torrt i hagarna. Så får jag välja mellan regn och storm så blir det det sistnämnda.


I söndags var jag och mamma tvugna att åka till västerås lasarett då min mormorn hade varit uppe på natten/morgonen och ramlat, så hon fick åka ambulans till sjukhuset.

Vi kom in samtidigt och sedan blev det en lång väntan på svar från röntgen.
Som tur var hade det "bara" blivit en spricka i höftbenet så hon fick åka tillbaka till sitt vårdhem med smärtstillande.


Idag har jag varit och skott i Sollentuna och utanför Uppsala. Brukar använda mig mycket av hovtången och klippa, men idag blev det en häst jag var tvungen att använda klubba och klinga på.
Men det är bara bra, måste ju träna på det också. Det ser så jäkla lätt ut när hovis verkar med klingan, men det är det svåraste av alla verktyg ( enligt mig).

Men träning ger färdighet!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards