Finnsta PRE

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Linda Söderberg - 18 oktober 2010 21:46

Börajde dagen efter hästutsläpp och frukost med barnen att åka in till Enköping då det var dax för öron kontroll av Robin.
Bägge hennes rör satt kvar i trumhinnan, men på vänster sida hade det istort sett åkt ut ur trumhinnan, även om de nu satt fast där, och gjorde väl egentligen ingen nytta. Men det var ingen fukt bakom och trumhinnorna såg bra ut.


Hon fick även göra ett ljudtest som görs vid 4 års ålder.
På höger öra hörde hon alla pipen, men på vänster sida var det en enorm skillnad. Där var det inte många pip hon hörde. Så nu ska vi få en kallelse till audiologen för ett mer nogrannt och exakt hörseltest.
Va trött jag blir.


Passade på att införskaffa lite varmare kängor till Kim och Robin, handla lite mat och smått och gott.
Blev en snabblunch, korv och bröd för barnen, innan vi åkte hem till stallet för att ta hand om mockningen.


Vid 16.30 kom den andra spekulanten på Ricken. Så det blev lite longering både av mig, honom och hans bekanta som i så fall skulle hjälpa honom med Ricken vid affär.
Halvt storm och med inslag av regn.
Vid 18 åkte de igen och då var både de och jag blåfrusna.
Usch, vad jag avskyr sånt här väder.


Har även fått besked om att det ska gå en transport som hämtar Pim Pim och Fabiola i slutet av månaden.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards