Finnsta PRE

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Linda Söderberg - 10 september 2010 11:18

Drog iväg till Åshammar igår morse för att sko tre hästar. Följde även med min hovis och köpte på mig lite olika strl med skor och sulor.

Var klar där vid 18 och styrde kosan hem mot stallet då all den där roliga mockningen var kvar.

Men som tur var hade mamma redan hunnit mocka alla boxar när jag dök upp så det var bara grabboxarna kvar, och de går på bara någon minut att mocka.

Ändå ramlade jag in hemma först vid 21.30 och då blev det en kombinerad lunch/middag innan jag somnade.


Imorgon kommer hovis och så åker vi till Sthlm för att sko några hästar där. Sen sover han över till på måndag eftersom vi fortsätter med skoning i Sthlm både söndag och måndag.


Ska ringa skatteverket och öppna upp företaget igen då det legat i vila ett par år nu.
Måste även ringa försäkringsbolaget och teckna en ansvarighetsförsäkring. Nästan ett måste IFALL det skulle hända något vid en skoning. Nu hoppas och tror jag inte det, men skulle det hända hästen något är det en trygghet att ha.


På lördag kväll kommer även en tjej från Skara och ska titta på Ricken.

Hon är på NH- kurs i Uppsala i helgen, så då blevdet ju inte så långt att åka till oss.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards