Finnsta PRE

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Linda Söderberg - 30 september 2010 20:32

Fick tidningen Ridsport idag, och blev riktigt glad när jag såg att det var ett reportage från PRE championatet. Och ännu gladare blev jag när jag ser att det är en bild av mig och Mantua när vi står på prisutdelningen!
Var en jätte fin bild av Delfinus som blev hingst-champion, och jag lever än på att han var den enda som slog Mantua på exteriörpoängen med endast 0,75p.


Var iväg med Robin på fm idag till tandis.
Det visade sig att hon bara saknar 3 tänder, en som saknas i käkspalten och de två bakre tänderna. Får se om det blir någon röntgen längre fram för att se om det finns tandanlag.
Förra året vägrade hon öppna munnen för tandläkaren, utan det var jag som fick agera tandläkare och "rota" i munnen medan tandis tittade, men i år var hon så duktig att hon både fick en ring och en leksak. Hon var så stolt när hon gick därifrån och var ju tvungen att visa alla på dagis sen vad hon fått. T om tandborsten hon fick var hon tvungen att visa .


Läste på ett forum att PRE hingsten Fuego XII kommit på en 4:e plats i gårdagens grand prix special. Hejja!
Kul att en PRE kan "spöa skiten" de vanliga halvbloden. De har ju en helt annan utstrålning.

Sitter just nu och tittar lite på wm i western ridning.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är egentligen ingen fin stil, de springer med lång hals och huvudet nere vid knäna hela tiden, men samtidigt faschinerar de mig hur lyhörda de är. Man ser knappt att de tar i hästen när de gör spinning, slide stop osv.

Men nä, jag har hittat min drömras redan...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards