Finnsta PRE

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Linda Söderberg - 26 februari 2011 20:42

Som jag har väntat på den dagen! I 5 veckor rättare sagt, men igår fick jag äntligen hämta min krockskadade bil som nu såg ut som ny igen.

Nu kan jag köra utan att få hörselskador, jag har stötdämpare, en bil som inte har ständig virvel i tanken, som går rent och det bästa av allt...Den är PIGG!
Allt det som "min" lånebil saknat.
Inget illa menat Krille, jag är ändå glad över att jag sluppit gå 13 mil varje dag...


Fixade även spot-belysningen under köksskåpen under kvällen med Fredric. Ett tag trodde jag att allt skulle komma ner snabbare än det kom upp, då Freddan var nära på att slita ner hela skiten, då han inte fick alla sladdar att ligga kvar i en skena där de skulle döljas. Men efter mycket svordomar, svettattacker och mjölksyra, satt de där de skulle...1 timme senare.
Och det blev så snyggt.

Lägger ut kort imorgon, då bänklisten ligger på tork och ska sättas fast imorgon.


Har haft gäster idag med både bastu och mat. Mycket trevligt.
Kim däremot drabbades av feber som på en kvart steg till 39,6 grader. Tror det är tredje gången på 6 år som han fått feber, så han är inte riktigt van, utan blir heldäckad.
Men efter lite alvedon piggade han på sig så pass att han var uppe och gick lite från soffan och fick även i sig lite mat.

Bägge barnen var lättvaggade ikväll.
Det är ju lördag, ledig dag. Behöver jag säga när de gick upp i morse?! Kl 05.15
Fattar inte varför man måste kämpa varje vardagsmorgon med att få upp dem ur sängen, men så fort det blir helg, är de uppe före tuppen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards