Finnsta PRE

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Linda Söderberg - 27 februari 2011 20:29

38,5 grader hade Kimpa imorse och betydligt piggare än gårdagen.
Vid lunch kom hovis och vi tog en fika innan vi gav oss av till andra sidan Sthlm för att sko en häst i Grödinge.
Känns lite väl långt...Nästan fyra timmar i bilen, tur och retur, för en häst.
Men nu åkte jag med hovis, så för mig var det ju gratis...
Kom hem igen lagom till middagen och sen var det dax att natta barn.
Så! Det var den söndagen.


Trodde kantlisten skulle vara uppsatt på bänkskivan i köket när jag kom hem, men den låg fortfarande på tork efter betsning och lackning, så ni får försöka bortse från det på bilderna...
Gamla köket ( med redan en del borttagna skåpluckor...)
    


Och så har vi det nya köket!
          Jag är SÅ NÖJD med det.
Riktigt klart är det ju inte då fönstret på vänster sida sett ska ha foder runt om, fönsterbräda och väggen ska målas. Även gardinerna är inte på plats än. Men nu ser det iaf ut som ett kök igen.
Så, vad tycker ni ?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards