Finnsta PRE

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Linda Söderberg - 5 mars 2011 21:40

Hipp hipp HURRA för min kim på 6-årsdagen .
  
Full fart på morgonen med att baka tårtbottnar, blåsa ballonger, förbereda påsar med godis till fiskdammen, städa osv.
Och strax innan lunch blev huset fullt av barn, 2 fyraåringar, 2 femåringar och
5 sexåringar! 
Och temat var MONSTER.
Det var allt från Darth Wader till djävular och häxor.
   

     


Fullt ös i 2½ timme och det var lagom länge, för då hade grabbarna börjat bli varma i kläderna och det var så man fick börja lugna ner dem lite med allt bus och spring i huset.
Det var kul att ni kom, men skönt när ni gick .

Fortsatte ut till mamma sen för att fortsätta firandet där. Syrran hade kommit ut också tillsammans med sin pappa och fru, så vi firade även henne tillsammans.
Nog för att Kim fick väldigt fina presenter av kompisarna ( mycket legosattser ), men han fick även en radiostyrd bil av min syrra som gick att bygga om till två andra modeller, en ny cykel av oss, ett nytt spel till sin DS av mamma och Peo och en till kontroll +spel till Wii spelet där hemma av syrrans pappa och fru.


Kom hem för en timme sedan och har vräkt i mig kortisontabletter, antihistamin och kortisonspray, för jag står snart inte ut!
Kände redan igår att en förkylning är på väg, och med det kommer även att jag blir extra känslig med allergin. Och jag verkar ha blivit ännu känsligare nu när jag äter mina allergitabletter som gör mig sjuk också.
Så när jag höll på att göra iordning höpåsarna ikväll fick min kropp nog!  
Så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag mår bättre imorgon.


En avslutande bild på min stora fina grabb.
  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards