Finnsta PRE

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Linda Söderberg - 13 mars 2011 20:33

Dagen idag har varit fullbokad.
Åkte hemifrån med hela familjen redan kl 8.30 och lämnade av både barnen och Fredric hos syrran i Väsby. De skulle spendera några timmar tillsammans medan jag var och skodde två hästar ett stenkast längre bort.
De spenderade tre timmar i ett lekland, där allt från bollhav, klätterväggar, bollpistoler man sköt varandra med fanns.
120:- per barn i tre timmar kostade det, och vuxna gick in gratis!
DET är inte ofta.


När jag senare kom för att hämta dem fick jag mig en rejäl överraskning.
Robin kom och såg jätte lycklig ut och visade vilka fina örhängen hon hade, och jag trodde ju att det var något som gick att klistra på örsnibben.
Oj va fel jag hade! Det var hål i öronen!
Men det hade gått jättebra och hon hade inte sagt ett ljud när de togs.
Lite underläpp som åkt ut när syrran frågat om det gjorde ont, men det gick över lika fort när hon fick en klubba.

Frågade vad det kostade. Gissade på hundralappen.
Gångra det med FEM!  
Usch va dyrt det har blivit sen min tid. ( Nu låter jag gammal).


Fortsatte sen till min pappa och fru för att gratta honom lite i efterskott och så kunde de gratta Kim och mig i efterskott.
Blev både fika och god middag med efterätt och ännu mer fika.
Även Monicas (pappas fru) barn var där med sina barn, så det var fullt röj på barnen.
Kan lova att det var två riktigt trötta barn när vi åkte hem.
Robin sov som en stock när vi kom hem, och Kim med för den delen, så det fick bli ett kort på Robin i sängen.
Titta va fin hon är i öronen!
  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards