Finnsta PRE

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Linda Söderberg - 3 maj 2011 22:22

Ja här har det inte blivit mycet bloggande sen i fredags.
Lördagen fortsatte med 39,4 grader på Robin och även jag säckade ihop under lördagkvällen och vaknade med en riktig vrålförkylning på söndagen.
Så det enda som jag kunnat skriva om är hur mycket jag snytit mig, vilket är totalt ointressant!

Men nu börjar jag känna mig piggare iaf.


Igår morse vaknade jag strax innan halv sex på morgonen och tittade ut. Jösses. Det var alldeles vitt ute ! Har man lust att gå och lägga sig igen eller.
Som tur var slutade det iaf inom en halvtimme men det var inte mer än ett par grader ute och friska nordliga vindar.
Hästarna har varit alldeles tokiga på kvällen när de ska in, så de har fått börja med täcken igen, vilket lugnat ner dem enormt.
Och för knappt två veckor sedan sprang ungarna runt i enbart shorts!
Snacka om väderomslag.


Robin har varit till öronläkaren idag och kollat röret samt gjort ett hörseltest.
På den sida där röret har lossnat, har hon ju en försämrad hörsel då det fortfarande idag är fukt bakom trumhinnan, men den är iaf inte sämre än för ett halvår sedan.
Men om det inte blivit bättre till nästa kallelse om ett halvår, väntar en ny operation.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards