Finnsta PRE

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Linda Söderberg - 12 maj 2011 22:23

Har inte hunnit med att blogga den här veckan. Har varit fullt upp med skoningar.
Har nyss kommit hem från Åshammar där jag skott med min hovis. Önskar att det inte var så jädrans långt mellan oss, 27 mil tur o retur.
Roligare kan man ju ha med den tiden...


Bilskrället min har också varit in på verkstad ,igen ,då Freddan inte lyckades byta den lilla "pluggen" vid bränslespridarna.
Fick även höra från verkstaden att det antingen är urtrampningslagret eller någon kugg som är trasig, då det rasslar när halva kopplingen är nedtryckt.
Man kanske inte ska sälja detta jäv-a måndagsexemplar till bil trots allt!
Snart har man ju bytt ut allt som går på den. Man kan ju kalla den för en -11 istället för en -06:a


Imorgon ska jag till grannen och sko/verka deras tre hästar, Robin ska på gympa på habiliteringen och så ska jag hinna med en ridtur tänkte jag.


Vi har äntligen fått lite regn här också!
Imorse kl 6 låg jag och bägge barnen i vår säng och tittade ut på blixtarna som lyste upp himlen och åskan som dundrade strax därpå. Mysigt.
Regnet öste ner en liten stund, men det blev inte mer än 4mm visade det sig.
Men, men. Bättre än ingenting. Gräset i hagarna växer knappt pga torkan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards