Finnsta PRE

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Linda Söderberg - 16 juni 2011 21:35

Skulle hjälpa min hovis idag med fem hästar men fick en överaskning när jag lämnade Robin på dagis. Möte med logopeden på dagis kl 14.30
Och jag som trodde det var nästa torsdag!

Var iaf i Väsby vid kl 9 där han mötte upp mig och sen åkte vi först till Vallentuna för att göra en verkning och en skoning och sen begav vi oss till Ekerö.
Var på plats kl 12, men ingen hästägare var där och hästen i fråga gick i en enorm sommarhage. Typiskt när man har bråttom.
Lyckades iaf leta reda på hästen och hade hunnit sko tre ben innan ägaren till slut dök upp.
Kl hade blivit 13.25 när vi lämnade stället och jag började känna mig smått stressad när vi hamnade i kö efter kö, så när jag va tillbaka i Väsby för att hämta min bil hade jag 30 minuter på mig att hinna till mötet!
En resa som tar ca 45minuter grejade jag faktiskt på 30 minuter.
Har nog satt nytt rekord i hastighet , vilket jag hoppas att jag slipper göra om.


Fick en massa olika övningar som jag ska använda till Robin för att träna tungrörelser och för att forma läpparna, så nu får vi träna inför nästa möte i höst.

Svimfärdig när jag kom hem efter att hämtat Kim hos dagmamman, då jag inte hunnit med någon lunch, så det blev en macka på stående fot, för mockningen väntade så snällt när Fredric kom hem från jobbet.


Nej, nu ska jag komma i säng skapligt för en gång skull.
Natti natt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards