Finnsta PRE

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Linda Söderberg - 19 juni 2011 09:44

I fredags var det regn hela dagen och jag var iväg och skodde från lunch och fram till det var dax att hämta Robin och Kim.


Igår hjälpe jag mamma med lite städhjälp inför midsommar.
Tvättning av fönster ! Det är så fint med spröjsade fönster ända tills man ska tvätta dem. Men när det väl är klart är de fina igen.
Och när både Kim och Robin är med så kunde man tvätta samma fönster både en, två och tre gånger 
Efter det sladdade jag paddocken med en unge framför och en bakom mig på grizzlyn och påbörjade rensandet av ogräs i potatislandet, men vid det laget hade barnen tröttnat på allvar, så vi gick upp till märrarna i sommarhagen och borstade lite på dem ist.

Fredric kom hem vid 19 efter en hel dags arbete och drog iväg igen vid 21, för han skulle iväg till tyskland fram och tillbaka för att fylla på förrådet under sommaren...

Kim skördade även årets första jordgubbar i landet.
Solvarma jordgubbar är nog bland det bästa som finns.

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards