Finnsta PRE

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Linda Söderberg - 6 maj 2010 19:47

Ja det ska börjas i tid.
Henrik heter han och är lika blond som Kim, och de har pussats hela dagen idag.
När jag frågade Robin om Henrik var hennes kille, lös hon som en sol.
När jag frågade Henrik om Robin blev han rosa i ansiktet, log och kråmade sig som en orm innan han la benen på ryggen .
Tänk va söta två tre-åringar kan vara.


Måste ha lyckats sträcka ? min akilles-häl igår, för idag har det tagit emot rätt ordentlig att ha en sko på foten .
Ska försöka rida imorgon istället.


Tittade på Felizia idag. Hon är faktiskt riktigt snygg nu när man börjar se hur hon är skapt under all vinterpäls. Och som tur är verkar hon inte få sin mammas långa huvud. Det blir nog utställning för henne senare i sommar.


Nä nu ska jag titta på en serie som jag blivit slav under; Vampire Diaries.
Det skadar ju inte att det är snyggingar att vila blicken på heller.
Jösses, jag kommer nog aldrig att bli vuxen 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards