Finnsta PRE

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Linda Söderberg - 25 maj 2010 19:19

Blev för sent igår för bloggande.
Började med att vakna till telefonen kl 5.30, det var grannen som ringde och sa att de inte kunde passa barnen pga att han fått köra in sin fru till sjukhus inatt med magsmärtor. Troligtvis gallsten.
Hoppas det inte är något värre!

Som tur var kunde en kompis som var ledig passa barnen och de kunde då även leka med hennes jämngamla dotter, så det blev bra.


Åkte till Sollentuna för att sko och efter lunch blev det en till skoning vid Arlanda.
Hann mocka nästan alla boxar och hämta barnen som förövrigt också fick middag lagom till jag kom.
Sen var det verkning av alla våra med översikt av hovis.
Avslutade dagen med kvällsmacka och snack innan hovis begav sig av hemmåt.
Kl var då 22.30 och man började känna sig rätt mör i kroppen efter 10 hästar.


Imorse öste regnet ner med +7 grader, så jag var tvungen att sätta på regntäcken på mina stora fryslortar, eller iaf Ricken och Semilla.
Pim Pim är rejält mjuk runt svans och rumpa nu och imorse kom det något segt genomskinligt ur spenarna!
Hon har rejäla limpor framför ljuvret och inte mycket kvar att fylla ut nu, bara lite kvar längst ut i spenarna.
Så spännande...


Har även fått beställning från Finland igen.
Den här gången är det 17st saker av olika slag jag ska sy upp, bl a visningsgrimmor, så nu har jag något att pyssla med ett tag...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards