Finnsta PRE

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Linda Söderberg - 3 augusti 2010 22:54

Började morgonen med att lämna barnen hos mamma kl 9, för att bege mig till Sollentuna och möta upp hovis.
Började sko en bit bortanför Vallentuna, sedan Sollentuna och sist Arlanda så det blev lite åkande idag.
4 stycken totalt och en av dem skodde jag helt själv. Det var en holländare med väldigt upprätta hovar, lite knepiga att slå söm i, men en väldigt bra träning.
Fick dra ur ett par sömmar som lätt följde hovväggen, men nu känner jag när sömmen går fel utan att för den skull slagit den för långt.


När jag kom till mamma vid 18.30 hade de fått besök av Peos son med familj.
De har en grabb på 6 år som Kim lekte med för fullt när jag kom. De byggde gupp i paddocken där de cyklade...
Och Robin försökte stolt förklara för mig att hon hade fått sitta med deras 4 dagar gamla bebis i knät.
Det tog iof inte lång tid innan jag själv satt med den lilla i knät och bara mös.
Det finns inget som luktar så gott som små bebisar!
Om de bara förblev så små skulle man ju ha fler av dem .


Imorgon SKA jag ta kort på hästarna för då ska det vara bra väder! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards