Finnsta PRE

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Linda Söderberg - 14 augusti 2010 20:48

Har blivit dåligt med skrivande nu...
Tog ju kort på hästarna, men nu har mamma lånat kameran för att dokumentera rivning och renovering av det vattenskadade badrummet i bagarstugan.
Så därav lyser bilderna med sin frånvaro.


Var ut och red med grannen vars häst jag skodde i onsdags, och hon var så nöjd!
Tidigare var han ju som sagt "travarskodd" och han slog i bak och framskorna i nästan varenda steg. Det gjorde han inte längre nu.
Vi tog ingen galopp, men det ska bli kul att höra om han rullar över bätter nu, vilket han borde göra.


Inskolningen med Robin har gått över förväntan.
Redan på torsdagen fick jag lämna henne några timmar genom att försvinna in på personalrummet, och på fredagen åkte jag därifrån efter frukosten och var borta mellan 9 och 14.30

Inga problem. Min duktiga lilla tjej .


Var iväg och skodde idag igen, Sollentuna och Grödinge ute vid Haninge/Tumba.
Lite för långt för att jag ska vilja ta över den kunden, men följer ju gärna med och tränar.
Det finns en gräns på resa för min del. Känner inte riktigt för att åka 25 mil för EN skoning när det finns så många hästar på närmre håll. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards