Finnsta PRE

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Linda Söderberg - 24 augusti 2010 21:21

Dagen började med att springa ut med hästarna i regnet, sen iväg med barnen till respektive dagmamma och dagis för att sedan åka till Sollentuna/ Väsby / Arlanda och sko 4 hästar.


Var i ett nytt stall idag och ägaren till det visade sig ha hund. Men det var nästan så jag trodde det var en shetlandsponny som kom in genom stallörren först!
Om jag säger så här, han hade sitt huvud i brösthöjd på mig!!! En jätte stor fin Grand Danios vid namn Arthur.
Snacka om maffig hund, och så fin.


Skoningarna flöt på bra under hela dagen och kom hem till stallet igen vid 18.45
Då var det där roliga kvar...Mockning.
Men det gick ändå rätt fort då mamma och jag hjälptes åt.
Fick även några tabletter av mamma ( vet inte namnet) som jag hoppas ska hjälpa, för under dagen har blåskatarren kommit smygandes .
Det var länge sedan sist, men nu är det på gång igen. Man hinner knappt få på sig byxorna innan man blir kissnödig igen.
Så nu ska jag göra tidig kväll och krypa ner i sängen.


Jo, just det.
Har ju inte haft så bråttom med att dräktighets undersöka Mantua, då jag iaf inte tänkte betäcka om henne ifall hon inte tog sig vid betäckningen.
Men till helgen kan jag själv göra ett dräktighets test hemma via blodprov så då får vi veta säkert.
Jag är nästan hundra på att hon är dräktig då hon ändrat sig så till sätt.
Vi får väl se...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards